30.05.2016

Prologue

- Nie mogę cię pragnąć, rozumiesz? 
Nie mogę o tobie myśleć, nie mogę cię dotykać i nie mogę patrzeć na ciebie w ten sposób - mówię twardo, spoglądając na drobną dziewczynę. 
- Powinnaś być z nim, żebym mógł cieszyć się waszym szczęściem  i kibicować wam w dalszym życiu. Powinienem pozwolić wam być razem - wzdycham i kładę ręce z tyłu mojej głowy. 
- Ale nie potrafię. Siedzisz w najciemniejszych zakątkach mojego umysłu, a ja nie umiem z ciebie zrezygnować. Cholernie mnie to przeraża
Nie mogę cię kochać, rozumiesz? 
Nie mogę kochać dziewczyny mojego brata.

11 komentarzy:

  1. Olga! Zajebiste. Super się zapowiada . Czekam na 1 rozdział 😀😙

    OdpowiedzUsuń
  2. Olga! Zajebiste. Super się zapowiada . Czekam na 1 rozdział 😀😙

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne. Nie mogę się doczekać już pierwszego rozdziału. ;)
    Weny!
    Miłego dzionka ^D^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z najlepszych autorek jaką znam właśnie tworzy nową historię, która nie dość, że zapowiada się niesamowicie... To wszyscy wiemy, że będzie nas zaskakiwać i wywoływać w nas pozytywne emocje, jak i te gorsze. Mam nadzieję, że będzie happy end :)

    OdpowiedzUsuń

Template made by Robyn Gleams